CÔNG TY TNHH MTV PANZANI ASIA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Plan, organizing and monitoring all advertising/communication campaigns for both online & offline, including branding, social media, PR, influencer marketing, brand activations, and events... to reach sales volume, revenues & profitability objectives of each channel, ensured to derive the “Return On Investment”.
- Coordinate relevant departments to ensure and innovate quality of products to satisfy customer’s needs.
- Setup and manage selling price for all channels, coordinate with sales team to setup and define sales incentive, trading term, merchandising planogram for distributors/ supermarkets/ direct clients/ sales staffs.
- Manage marketing & trade campaigns for distributors/ supermarkets/ direct clients/ consumers (general monthly marketing & trade program, launching of new products, punctual promotions, near expiry items promotions, high stock products clearance promotion, ...).
- Analyzing & update prices, promotions, activities of competitors & demands, trend of market / customers.
- Other assignments from Director.
- Contribute idea, concept to select suitable agencies to run campaign, coordinate suppliers to produce media initiatives, marketing materials.
- Preparing budgets and monitoring expenses, keep track on marketing spending.
- Register all promotion programs with Industry & Trade Department of province / cities in Vietnam.
- Ensure to achieve brand objectives and consistently maintained the enforcement of brand standard in all aspects of marketing activities, including launch of new brands & products.

Yêu cầu công việc

University degree in Marketing/ Business Administration
- Computer literate (Word, Excel, power point); AI or Photoshop is an advantage
- Able to work under pressure and respect the deadline.
- Creative thinking, have sense of marketing, dynamic, proactive
- Strong verbal and written communication skills in English and Vietnamese language
- Having experience in building integrated marketing strategies
- Working Experience: at least 2 years of experience in working in similar position of relevant fields
- Priority is given to candidates who know design software

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-06 23:25:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4262808. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MTV PANZANI ASIA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây