Service Desk Engineer

TEAMWORK VIETNAM LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As service desk engineer, you will work at the entry point of the company and you can be contacted at any time by a user needing help.
You will be in charge of :

Taking into account all user requests:

- follow requests and incidents from start to finish
- receive and record all calls, queries, complaints, requests, incidents related to the services provided by the IT Department
- trace and monitor all tickets in the ITSM tool

Ensuring the proper processing of the tickets:

- troubleshoot users either directly, offline, or by escalating to other more qualified teams
- resolve incidents in accordance with SLAs
- process requests or forward them to the appropriate team when necessary

Handling the communication with the users:

- produce service quality metrics: activity level (number of tickets over a period, etc.), user satisfaction, actual resolution times, etc.
- ensure the interface between operational staff and the IT department via peaceful and effective communication
- inform the users about the status of their request
- provide visibility on monitoring the progress of the processing of their request and their incident
- help improve the image of the IT department among users

Coordinating the support teams:

- remind the teams if they are close to the defined end of intervention deadline, or are outside the deadline
- assignment, planning and monitoring of the requests for assistance
There are several vacant positions.

Yêu cầu công việc

· Minimum 1 year of experience in technical support (Level 1)
· Basic knowledge of Active Directory, Email, Network, Microsoft 365, Sharepoint, ERP systems
· Fluent in English (B1 level or higher) and Vietnamese speaking is also required
· Good at resolving issues, concerned about user satisfaction
· Advanced knowledge of ITIL process
· Ability to meet deadlines and work under pressure
· Advanced knowledge of Service- Now

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:44:50

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Desk Engineer - Mã tin đăng: 4072025. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 3, Tòa nhà Anna, Công viên phần mềm Quang Trung, Quận 12, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây