Spesialis IT Support

DXC TECHNOLOGY VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Role Summary:
As a Customer Support Engineer, you will be responsible for providing exceptional technical support to our customers. You will diagnose and resolve technical issues, maintain strong customer relationships, and collaborate with the IT team to ensure a smooth and efficient operation.
Job Responsibilities:
• Act as the main liaison with IT team to facilitate the establishment and maintenance of office IT infrastructure.
• Walk clients through the problem- solving process.
• Build and maintain high quality customer relationships through consistently demonstrating a high level of professional service and demeanor.
• Responding to support phone calls, emails, and support tickets from customers.
• Performing regular checks and maintenance of meeting room technology.
• Providing smart hands for local network maintenance and troubleshooting.
• Maintains and protects confidentiality with regards to all aspects of client information
• Troubleshoots, diagnoses and applies logical solutions to installation problems.
• Resolves customer application questions or problems regarding system configurations/setup, product functionality and/or bugs enhancements.
• Onsite client support as required for the delivery of service.
• Follow- up and update client on ticket status.
Job Requirements:
• Customer- oriented.
• Three or more years of field or engineering experience
• Good computer skills
• Ability to resolve hardware/software problems.
• Experience working with computer systems.
• Experience working with various computer applications and ability to apply to situation.
• Bachelor&039;s degree in Computer Science, Information Technology, or a related field
• Experience working with the company&039;s hardware, software and equipment products.
• Organizational and time management skills
• Good English communication (both verbal & written)
• Good interpersonal skills to communicate and work with customers and team members.
• Experience working with customer technology and support requirements.
• Analytical and problem- solving skills.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-08 11:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Spesialis IT Support - Mã tin đăng: 4701497. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 366 Nguyễn Trãi, Phường 8, Quận 5, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây