Takashimaya - Customer Service

CÔNG TY TNHH TAKASHIMAYA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

· Provide pricing and delivery information
· Any other duties as and when assigned by the company
· Provide Gift wrapping service to customers
· Issue membership cards and vouchers
· Conduct VAT refund procedure
· Manage customers&039; accounts and maintain customer databases
· Update Lost and Found book, return lost things to owner
· Handle and resolve customer complaints
· Record details of inquiries, comments and complaints
· Respond promptly to customer inquiries
· Communicate and coordinate with internal departments
· Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
· Provide feedback on the efficiency of the customer service process
· Checks, clean, maintain clean customer service area and daily housekeeping duties
· Issue VAT invoice as request promptly, accurately and timely
· Make announcement, play music, and promotion clips timely
· Keep records of customer interactions and transactions
· Record details of actions taken
· Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
· Direct requests and unresolved issues to the designated resource
· Check and maintain audio system in good condition and ready to use

Yêu cầu công việc

· Attention to detail and accuracy
· Proficient in MS Office application
· Bachelor Degree with related major
· Communication skills- verbal and written
· Being able to work on shift, weekends and public holidays when required
· Knowledge of customer service principles and practices
· Listening skills
· Stress tolerance
· Experience in working for MNC is favorable
· Interpersonal skills
· Customer service orientation
· Problem analysis and problem- solving
· At least 01- year experience in Customer Service
· Fluent in English for all skills: speaking, writing, listening & reading

Quyền lợi

- Công ty tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN theo mức lương cho Nhân viên
- Thu nhập cố định: cạnh tranh với thị trường bán lẻ
- Có chế độ Bảo hiểm sức khỏe, khám sức khỏe định kỳ
- Lương tháng 13, tăng lương 1 năm 1 lần, thưởng năm

- Được cấp đồng phục và có thêm các phụ cấp xăng xe

- Công ty có nhà ăn và tài trợ suất ăn cho nhân viên.- Được hưởng 12 ngày phép/năm và 3 ngày nghỉ bệnh do công ty chi trả.- Được tham gia các chương trình đào tạo gia tăng năng lực của Công ty để cùng thăng tiến trong sự nghiệp lâu dài

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-28 20:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Takashimaya - Customer Service - Mã tin đăng: 4455866. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Saigon Centre, số 65, đường Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây