[TAM SON] HCM - CRM Executive (Loyalty)

OPENASIA GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi- industry investment group established in 1994 in Vietnam.
The CRM executive is responsible for executing CRM’s activities to ensure a positive relationship between the company and its customers/partners. To increase customer satisfaction and loyalty, he/she should create new opportunities for business development through CRM’s activities within the Loyalty function.

Work closely with cross- functional teams to deliver optimized CRM campaigns.
Manage CRM spending budget and stock.
Customer database management: Utilize and manage various systems regarding customer database to ensure high quality data as basis for all CRM activities.
Deliver reports and analytics as required by managers.
Work closely with Marketing team to deliver client communication schemes.
Manage the loyalty programs through delivering suitable treatment (events, gifts, coupons, etc.) to each customer segment to increase customer satisfaction and loyalty. Ensure and enhance the quality of each treatment delivered to customers.
Analyze customer data and propose changes to improve the effectiveness of acquisition, retention, and upselling programs.
Ensure customer experience and customer service standard are well maintained.

Yêu cầu công việc

Core Competencies

Multi- tasking & cross- team collaboration skill
Communication, presentation and negotiation
Customer connectedness and customer centric mindset
Proactive & result driven
Eager to learn & self- motivated
Integrity, Logical thinking, Objectivity

Skills

Good synthesis, analysis and reporting
Proficient in Microsoft Office 365
Event planning & execution is an advantage
2 years proven working experience in customer segment, loyalty, retail operations, customer service, customer experience, private banking, guest relations or partnership management
Graduated from economics, business administration, marketing or related fields
Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)
Hands on experience with CRM software/system

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 09:00:59

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [TAM SON] HCM - CRM Executive (Loyalty) - Mã tin đăng: 4231903. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENASIA GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây