Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng (Quận 12)

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
16 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Manage by walking around. Be visible to answer questions.
- Motivate and encourage agents through positive communication and feedback
- Develop short training documents that support call center operations
- Analysis of trends, emerging issues and factors affecting subsidiary performance
- Keep staff motivated and engaged
- Answer questions from staff and provide guidance and feedback
- Good presentation skills
- Create a detailed plan of the way in which you plan to impact your team’s day- by- day performance
- Keep management informed on issues and problems
- Produce a quarterly Strategy Presentation outlining your team’s performance, growth and recommendations for additional growth and improvement
- Administer training programs for existing staff when needed
- Work with management on refining and scheduling appropriate training sessions
- Develop contests, awards and themes that increase agents’ loyalty and focus.
- Devise and/or recommend ways to optimize procedures
- Monitor queue and track inbound calls. Keep agents aware of inbound calls, calls waiting, abandonment rate, etc.
- Prepare monthly/annual results and performance reports
- Ensure agent adherence to policies for attendance, established procedures etc.
- Help team members reach their highest potential through effective one on one coaching and group training

Yêu cầu công việc

- 2 years minimum supervising/leading a team.
- Must be available to work 24/7. Working 5 days, 2 days off per week (depend on the Ops schedule)
- Experience in a high- growth organization strongly preferred.
- University/Colleges required.
- English
- Experience in Customer Service roles or any relevant roles is an advantage.
- N2 holder, excellent Japanese communication skills (Speaking, Listening, Reading and Writing)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-10 18:50:42

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng (Quận 12) - Mã tin đăng: 4095937. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng nhóm chăm sóc khách hàng

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây