[AEON Tạ Quang Bửu] - Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

AEON Card activities (40%):
- Directly resolve/ support subordinates to resolve any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.
- Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution.
- Make sure money, all kind of voucher, promotional goods, promotion gift are used properly and for right purposes.
- Instruct subordinate how to use working tools and equipment.
- Make all kinds of AEON card section’s reports upon request by Division Leader/Customer Service Manager.
- Daily check and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.
- Directly resolve /Support subordinates to resolve customers’ complaints.
Manpower management (40%):
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Be responsible for General Staff’s performance.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
- Ensure sufficient Customer Service manpower during business in ad- hoc situations.
- Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
- Regularly train and motivate subordinates in daily works.
- Build and promote teamwork spirit.
- Ensure General Staff’s attendance and attire.
Rules and Regulations (10%):
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations.
Other duties (10%):
- Support other departments as necessary.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Division Leader – AEON Card, Line Manager and Store Manager.

Yêu cầu công việc

Can work rotating shifts 8 hours/day and 6 days/week
Minimum 1 year related experience is required
University/College degree
Fluent English speaking & writing is a plus
Teamwork skill: Actively promote team work
Good communication, problem solving and leadership skill
Have customer service mindset

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-29 14:00:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [AEON Tạ Quang Bửu] - Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4318222. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng nhóm chăm sóc khách hàng

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây