Customer Experience Senior Manager

CÔNG TY TNHH MM MEGA MARKET VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- To ensure success as a customer experience specialist, it requires to be exhibit in- depth knowledge of customer engagement channels and experience in a similar industry. A top- notch customer experience specialist will be someone whose expertise results in excellent customer relationship management and a positive brand image
- To be an enthusiastic and dedicated customer experience specialist to enhance our customer experiences. A Customer Experience Senior Manager will be tracking all points of customer engagement, addressing customer queries, and identifying ways to improve our customer services.
* ROLES:
- Aligning customer experience strategies with marketing initiatives. as well as informing customers about new product features and functionalities.
- Tracking customer experiences across online and offline channels, devices, and touchpoints.
- Analyzing customer feedback on product ranges and new releases, as well as preparing reports.
- Performing product tests, evaluating after- sales and support services, and facilitating improvements.
- Keeping informed of industry trends and new CRM technologies.
- Responding to customer queries in a timely and effective manner, via phone, email, social media, or chat applications.
- Collaborating with IT developers, as well as the production, marketing, and sales teams to enhance customer services and brand awareness.
- Documenting processes and logging technical issues, as well as customer compliments and complaints.
- Identifying customer needs and taking proactive steps to maintain positive experiences.
* WORKING RELATIONSHIPS:
- External: Agencies
- Internal: Merchandise, Operation, Property, IT, CRM

Yêu cầu công việc

- Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information.
- Exceptional interpersonal skills and a client- centered approach.
- A Bachelor&039;s degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred.
- Great organizational and time management abilities.
- Good communication, collaboration, and problem- solving skills.
- Proficiency in MS Office, as well as CX and CRM software, such as amoCRM and Qualtrix CustomerXM.
- Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.
- At least two years&039; experience as a customer experience specialist, or a similar customer support role.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:01:38

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Senior Manager - Mã tin đăng: 4096405. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lô B, Khu Đô thị mới An Phú – An Khánh, Phường An Phú, Quận 2, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây