Customer Service

GNT VN CO., LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Feedback Management:Gather feedback from customers to identify areas for improvement and contribute to ongoing enhancements of our services and offerings
Order Management:Assist customers with order placement, tracking, cancellations, and returns, ensuring a smooth and hassle- free process
Customer Support:Provide prompt, friendly, and efficient assistance to customers via various channels: Facebook, Social Media, Lazada, Shopee, Tiktok,...
Cross- functional Collaboration:Collaborate closely with other teams, including Operations, Marketing, and Sales, to ensure a cohesive and consistent customer experience across all touchpoints
Issue Resolution:Investigate and resolve customer complaints, concerns, and escalations in a timely and professional manner, aiming for first- contact resolution whenever possible
Documentation:Maintain comprehensive records of customer interactions, transactions, inquiries, and resolutions using our system
Product Knowledge:Develop a deep understanding of our product catalog to accurately address customer inquiries, provide recommendations, and troubleshoot issues

Yêu cầu công việc

Strong problem- solving abilities and attention to detail
Bachelor&039;s degree in Business, Operations or a related field
Exceptional communication skills, both verbal and written, with a strong command of English is plus
Minimum of 2 years of relevant experience in customer service, preferably within the FMCG or Retail industry
Ability to multitask and prioritize tasks in a fast- paced environment
Empathetic and patient demeanor with a genuine desire to assist and support customers.

Quyền lợi

Happy Hours, Team buildings
A collaborative and innovative work environment
Competitive salary and benefits package
Career growth and development opportunities
Opportunity to work with a dynamic and supportive team

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:45:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 4153149. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Số 46-48-50-52 đường B4, Khu Đô Thị Sala, phường An Lợi Đông, Quận 2, TP HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây