Customer Service Lead (Trưởng Nhóm CSKH)

CÔNG TY TNHH MTV DAT BIKE VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage and reconcile CRM databases, and identify issues on data and statistics.
Ensure team Key Performance Indicators as required.
Handle major incidents that cannot be resolved by agents.
Supervise and monitor daily activities of customer service operations.
Communicate with other departments to resolve problems and expedite work.
Ensure all cases are solved within the required time- frame following the company’s SOPs.
Assist in hiring, training, and coaching of customer service associates.
Manage after- sales services (bike servicing/support, support queries).
Investigate customers&039; problems and find solutions, ensuring that customer feedback are heard and acted upon.
Develop and implement service policies, and communicate these to staff and customers.

Yêu cầu công việc

Proficient knowledge of customer service, and standard office practices, processes and procedures.
A results- oriented approach.
Hi- tech industry experience is a plus.
At least 2 years of experience in customer service and 1+ year experienced as Customer Service Team Lead position;
Critical thinking and good problem solving skills.
Experience in working with CRM and omni- channel systems (Salesforce, Jira, Caresoft, Shoptify).
Ability to work autonomously, without formal requirements documentation, in a fast- paced environment; ability to manage changing priorities.
Outstanding communication and negotiation abilities.
Must be good at English both written and spoken.
Outstanding organizational and leadership skills.

Quyền lợi

Discount price to buy a Dat Bike.
Social insurance.
Salary + meaningful equity compensation.
Meal support according to company policy
MIC insurance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 04:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Lead (Trưởng Nhóm CSKH) - Mã tin đăng: 4624346. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng nhóm chăm sóc khách hàng

CÔNG TY TNHH MTV DAT BIKE VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây