Customer Service – Order Processing Supervisor

INDOGUNA VINA FOOD SERVICE (INDV)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

1- Supervise the ORDER processing performance (below details) of team members

Co- ordinate with the internal teams (Sale/Commercial/Warehouse/Finance) to proceed smoothly the whole process of a Sales Order.
Manage daily invoices and current systems applied in the company.
Receive customers’ orders from Sale team and/or from customers directly, then create Sale Orders (SO) in SAP.
Sort entered orders; make changes or cancel orders/backorders when required.
Ensure good performance on Order Desk function related on- time SO creation, SO accuracy, Customer satisfaction, etc
Manage inventory by checking in- out cargo flow in the warehouse, making a transfer to fulfil stock in own cross docking warehouse in time.
Make sure all emails/message are answered on rush orders and expedites and make sure orders completed before cut off time to ensure 100% fulfillment all orders are prepared as required.

2- Perform and supervise the Customer Service & Reporting activities

Respond to inbound customer inquiries for information or customers’ complaints such as ship dates or other questions and co- ordinate with other internal teams to handle until it is solved.
Perform sale report/ operation project as requested by management team.
Prepare order desk SOPs and other admin tasks for further improvement in order processes.
Actively call customers to propose new products and/or specials and products offerings thereby promoting incremental sales.
Performs all other essential jobs related duties as required.

Yêu cầu công việc

At least 5 years working in Customer service, Warehouse operations or similar position.
Working time from Monday to Saturday morning.
Detail and result oriented.
College graduate in related majors.
Self- improvement, teamwork, coordination and working dependently and under high pressure.
Preferably a good working knowledge and understanding of SAP system.
Ability to speak and write basic English and have good computer skills.
Effective communication and interpersonal skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-08 23:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service – Order Processing Supervisor - Mã tin đăng: 4341413. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INDOGUNA VINA FOOD SERVICE (INDV)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây