Customer Service Staff

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI BLUEZON
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Support

Documentation: Keep detailed records of customer interactions and solutions provided. Besides, collect bad reviews from customers.
Generate reports: Reports and Statistics on the number of causes and payment rates weekly, monthly, quarterly) provided to QC department.
Technical Assistance: Help customers resolve technical issues with products.
Customer Training: Educate customers on how to use products effectively.
Problem- Solving: Diagnose problems and provide solutions or escalate to higher- level support when necessary.

Customer Intelligent

Handle issues, build relationships and SWAT.

Customer Experience

Customer Onboarding: Assist new customers in getting started with products or services.
Relationship Building: Develop strong relationships with customers to foster loyalty.
Customer Retention: Implement strategies to retain customers and reduce churn (if any).
Proactive Support: Anticipate customer needs and provide proactive support.

Others:

Perform other tasks or projects as assigned by leader/ manager.

WORKING TIME:
Monday- Saturday:
08:00- 12:00 & 13:00- 17:00

Yêu cầu công việc

REQUIRES:

Having communication skills, problem solving and good time management
Good written English and verbal communication skills.
Have thinking about Data Driven and Data Analyzes. Strong analytical skills with consideration to company objectives and provide insights, solutions to improve quality for the products.
Having work experience in an E- commerce platform is a plus.
Proficiency in Google Sheet, Excel and customer service software.
Willing to learn, thrive in a fast- paced environment and have a can- do attitude.
University bachelor’s degree (or upcoming graduation) in Economics, Business Administration, Marketing or Finance

Quyền lợi

Salary review: annually or on excellent performance.
Experience working: work with software development teams
Financial Well- being: A competitive salary with 13th month salary, annual performance bonus and a variety of allowances.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-16 02:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Staff - Mã tin đăng: 4713510. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI BLUEZON

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây