Customer Services Officer - HCM Brewery (6 months, outsourced contract)

HEINEKEN VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Purpose of the job: Receive, proceed and resolve customer orders, inquiries or complaints, and maintain accurate tracking in the customer service systems, in order to deliver timely and high- quality solutions.
Job summary:
The CS officer is responsible for:

Transportation management- truck booking & follow up delivery
Credit check- follow up & proactively remind Distributor on overdue
Receiving & resolving the RQC
Order Management- processing incoming/outgoing orders
Inventory management- allocation controlling & order release upon stock availability

Job responsibities:

Track and monitor customer orders, inquiries and complaints in the customer service systems, according to key indicators (e.g. service level, costs)
Uses TPM methodology and Customer Value Pillar as tool- kits for continuous improvement.
Identify and exploit cross- and up selling opportunities with existing or new customers and/ or forward these to Sales Representatives or Account Managers
Coordinate and supervises activities in assigned team, in line with commercial guidelines and procedures
Administer and document customer orders, inquiries and complaints (e.g. enter data into standard company systems), in accordance with established procedures
Receive and handle customer complaints, monitor and evaluate the resolution process, in consultation with relevant stakeholders
Handle and process customer orders, inquiries and questions, according to internal processes and work instructions

Yêu cầu công việc

Qualifications:
Bachelor’s or higher degree in Business Administration or relevant fields.
Experiences/skills:

Problem solving & presentation skills
1- 2 years of experiences in similar roles
Financial and commercial understanding
Interpersonal skills
Ability to understand and explain the financial and economic effects of Customer Service Management
Strong E2E Supply Chain knowledge
Experience of working with Customers
Ability to effectively work a cross functions

Languages
: Strong proficiency in both written and spoken Vietnamese and English

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:28:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Services Officer - HCM Brewery (6 months, outsourced contract) - Mã tin đăng: 4137473. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HEINEKEN VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Thời vụ/ Nghề tự do
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây