COMPANY INTRODUCTION
Trong suốt quá trình hoạt động của mình, Tập đoàn AEON duy trì một cam kết không hề thay đổi đó là luôn đặt ra tiêu chí “Khách hàng là trên hết”. Nguyên tắc cơ bản của Tập đoàn AEON chính là hướng tới một xã hội thịnh vượng, ổn định và hòa bình thông qua hoạt động bán lẻ. Với trách nhiệm đó, Tập đoàn AEON đã có được lòng tin của khách hàng cũng như mở rộng hoạt động kinh doanh không chỉ tại Nhật Bản mà còn tại các quốc gia khác trong khu vực Châu Á trong một khoảng thời gian dài.
AEON hiện là một trong những tập đoàn thương mại bán lẻ lớn nhất trên thế giới với 179 liên doanh trong và ngoài nước Nhật Bản. Được thành lập từ năm 1758, với lịch sử trải dài trên 260 năm, Tập đoàn AEON là một trong những nhà bán lẻ lâu đời nhất tại Nhật Bản.
AEON chính thức bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 2009 dưới hình thức Văn phòng Đại diện (01/12/2009 – 10/07/2012). Ngày 07/10/2011: Được sự chấp thuận từ UBND Tp.Hồ Chí Minh, Công ty TNHH AEON Việt Nam chính thức được thành lập, đầu tư cho các hoạt động về xây dựng, tổ chức, quản lý và kinh doanh các mô hình Trung tâm thương mại, Trung tâm bách hóa tổng hợp và Siêu thị (TTBHTH&ST) hiện đại.
Nhân Viên Đào Tạo Full- time
Tính chất công việc
Toàn thời gian
JOB DESCRIPTION
Training Organizer is responsible for managing data, services and organizing training activities through integrating all the resources into the system to provide business insights.
Key Activities:
Manage Training Data & Reports
Other duties
Organize Tangible & Intangible Assets
Organize Training Courses
Organize & Coordinate Events
Proceed Payment & Manage Outsourced Services
Roles and responsibilities:
Data management & Reports (20%)
- Generate periodic reports, dashboards to visually present ideas and quickly map out issues with the business, guiding quality decision
- Evaluate training effectiveness, ROI and report to higher management.
- Regularly collect, update and clean training related data from various sources (internal & external)
- Monitor & evaluate effectiveness of training budget.
- Work & follow up with other depts (IT, HR, etc.) to synchronize / interface with internal systems.
- Ensure training documents, certifications and data are managed properly.
Organize Training Courses (30%)
- Propose automation mechanisms to improve productivity and effectiveness.
- Create, innovate & follow up coordination process in order to provide high quality & timely service to learners.
- Meet and work with other Depts. to identify the needs and execute training events.
- Plan, organize, and implement a range of training activities.
Organize & Coordinate Events (15%)
- Create checklist, manage stakeholders & follow up with related depts in preparation of events.
- Work with related depts (Admin, Facility, IT, etc.) in organization of events (room, facilities, equipment, stationaries, etc.).
- Brainstorm ideas and improve current process to ensure events run smoothly.
- Develop / design digital assessment and evaluation tools and content to support training activities
Proceed Payment & Manage Outsourced Services (20%)
- Negotiate with suppliers and proceed payment.
- Create periodic budget reports, analyse issues & propose appropriate solutions
- Work and manage suppliers to ensure high quality service provided.
- Plan & manage budget in the system as approved.
Organize Tangible & Intangible Assets (10%)
- Create & maintain management system of dept&039;s assets (facility, books, tools, etc.)
- Collect, organize and create backup data of internal & external training material, content, supplier&039;s information, etc.
Other duties (5%)
- Other tasks or responsibilities as assigned by Training Manager.
- Be responsible for assisting the supervision of G1, G2 staff and train new hires.
REQUIREMENTS
Qualification and Job Requirements:
Strong communication, time management and teamwork skills
Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
Good problem solving skill
Good knowledge of spoken and written English.
Minimum 01 year of training experience
College or University degree
Preferred skills:
Experience with event organization is preferable
Strong critical thinking and/or analytical thinking is an advantage
Have a polite, tactful and friendly attitude
BENEFITS
Bonus: 13th month salary, Annual Performance Bonus
Transportation allowance
1 day work from home per week (after probation)
Basic salary: Negotiable
Meals at canteen
Learning & Development courses & programs (domestics & overseas)
Additional premium healthcare package (after 1 year)
12 Annual Leaves (plus 1 day every 5 years)Discount on purchasing AEON&039;s products
Trade Union activities
Gifts on holidays/ celebrations, etc.
Career advancement opportunities (transfer, promotion)
Teambuilding trip
Monthly Sales Incentives (based on Total Company&039;s sales result)
Full salary SHUI (Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance)
Working time: 8:30 – 17:30 from Monday – Friday and 1 Saturday per month
Work location:
27 Cổ Linh, Long Biên, Hà Nội (AEON Long Biên)
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 15/12/2024
APPLY NOW
2 applicants