L1 Support

FPT SOFTWARE INNOVATION COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Report to Team Leader.
- Collect and document feedback from drivers and customers on support experiences and common issues.
- Utilise and update the knowledge base with new solutions and troubleshooting steps- based on resolved incidents.
- Monitor system performance and alerts in real- time, taking immediate action on any anomalies or issues.
- First level of ticket diagnosis to resolve the ticket or escalate to L2 or appropriate person/group support.
- Generate regular reports on support metrics, including call volumes, response times,resolution times, and customer satisfaction.
- Logs, categories, priorities, tracks, and routes issue.
- Update ticket’s status frequently to users and relevant stakeholders follow SLA.
- Receive inbound requests through channels: Email, Teams, ticket system.
- Support tracks tickets until successfully resolved.

Yêu cầu công việc

- Familiarity with various operating systems (Windows, macOS) and software applications.
- Experience in network, server, database, and application monitoring.
- Intermediate English communication and writing.
- Have 1- 3 years of experience in IT Support position.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Ability to resolve technical basic issues and provide remote support, incoming incident scan be resolved by the L1 support.
- Be able to solve technical problems for non- specialists.
- Experience in using ticketing systems (Jira) and remote support tools.
- Good communication skills.
- Experience with cloud platforms and monitoring tools (Guanche, Grafana, Zabbix...).

Quyền lợi

- Competitive salary, negotiable based on qualifications.
- Salary review once a year or when there is excellent performance.
- Regular and free training programs help employees improve their own capabilities.
- 13th month salary and periodic bonus packages: Performance bonus every month, holiday bonus April 30, September 2 based on seniority.
- FPT Care social insurance and health insurance for employees.
- Opportunity to work with big customers around the world, advanced technology, personal development...
- Open, democratic working environment, typical of FPT culture.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-14 01:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin L1 Support - Mã tin đăng: 4643750. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Support

FPT SOFTWARE INNOVATION COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây