School Service Manager

KIDS&US SCHOOL OF ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

School Operations Management:

Manage and control the inventory and facilities of the school including materials and stationaries.
Manage the onboarding of new students in compliance with the school procedures.
Schedule the school classes and student community activities following the Kid&Us headquarter guidelines.
Manage the teachers schedules to cover all classes, community activities, internal events and demo classes.

Academic management:

Manage and execute the Kids&Us academic procedures.
Make requests for teachers’ reinforcement trainings to the Academic Management.
Implement all corrective measures requested from Kids&Us Vietnam Academic Management in compliance to Kids&Us standards.
Participate in the teacher selection process.

Customer experiences management and commercial support:

Work in close collaboration with the commercial function and provide full support to drive customer retention and student referrals.
Develop a close relationship and high level of trust with customers by following the parent- teacher communication protocol of the school.
Be accountable for all interactions with parents at the school to ensure parents and students satisfaction, resolve issues that emerge.
Ensure compliance to Kids&Us English- only environment is respected by all staff while communicating with the students of the school.

People engagement and development:

Ensure compliance to the organization’s training programs and policies.
Manage and evaluate the performance of the services team of the school.
Drive the engagement level in the team and stimulate high morale in the school.

Yêu cầu công việc

Minimum 3 years of experience in the educational field, including 1 year at a management level.
Very result- oriented.
Effective communication and ability to influence stakeholders.
Good organizational skills.
Proficiency in English usage.
Able to work under pressure and flexible working hours, including evenings and weekends.
Strong customer experience and service mindset.
Solution- driven mindset and ability to effectively mitigate issues smoothly.
Leadership and people development skills.

Quyền lợi

Personal health insurance
Join a Unique Wall Street English course for up to $3000
Dedicated academic management team support and training
Acquire professional customer services skills from experts
Annual Leave of 15 days plus Vietnamese national holidays
Full salary during probation
Quality facilities and teaching resources
Individual bonus base on total internal revenue

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-27 10:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin School Service Manager - Mã tin đăng: 4513736. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây