Customer Support Tiếng Nhật (T2-T6)

CÔNG TY TNHH ELSA
Mức lương
14 - 17 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service (70%)- 1st priority

Ensure all issues are properly logged
Report any unresolved issues to the person in charge of the Product or Engineering team accordingly
B2C and B2B support
Guide users through a series of actions via phone, email or chat, to ensure that all their problems have been resolved
Analyse and troubleshoot technical issues reported from global users
Collect user’s feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agental support process, and provide useful insights for product development
Research and identify solutions, provide prompt and accurate feedback to customers
Prepare accurate and timely reports regarding customer complaints/ bug reports/ content errors and Take Appropriate Action.

Partnership support (15%)- 2nd priority

Affiliate support
Partnership support: Handle inquiries and requests from global partners to ensure satisfaction and seamless experience with our product.

Operation optimizer (Flexible 15%)- 3rd priority

Ad Hoc tasks assigned by manager to balance working capacity
Documenting every interaction between customers and support team (FAQs), keep the knowledge base to be updated for both internal and external usage.

Yêu cầu công việc

Proficient in using common computer/technology applications
Have a flexible, resilient, and positive can- do attitude, have initiative, and be proactive in problem- solving beyond the call of duty
1 to 2- year experience in a similar position in startup companies or fast- moving environments.
Meticulous, excellent organizational skills, customer- oriented with an ability to prioritize important projects and handle high pressure
Understanding Japanese culture and excellent in written/verbal Japanese communication (N2 or N1 degree)
Having intermediate level of using English in 4 skills (Read, Write, Speak and Listening)

Quyền lợi

Flexible working hour (Mon- Fri 9AM – 6PM), hybrid working
Competitive compensation
Up to 16 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of our company&039;s growth
Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
Free ELSA Premium courses to polish your language skills
Premium health insurance and annual health check- up to keep you in top shape
Full social insurance
Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
Experience the true spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-22 16:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Tiếng Nhật (T2-T6) - Mã tin đăng: 4583467. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây