Customer Support Associate

PATI GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About PATI Group
PATI is a fast- growing E- commerce business specializing in dietary supplements, achieving a remarkable 500% increase in sales within just one year in the United States market. We&039;re on a mission to become the leading dietary supplement company in Vietnam by 2026, offering innovative and high- quality products that inspire our customers to optimize their physical, mental, and intellectual potential.
As we continue our rapid growth trajectory, we&039;re seeking a visionary Customer Support Associate to boost our customer success efforts and drive us towards these goals.
Job summary
We are looking for an individual with a background in customer service within E- commerce / Dropshipping / POD / DTC industry. As our Customer Support Associate, you will handle customer issues and ensuring orders are processed efficiently and accurately to deliver excellent experiences for our customers.
Essential Roles and Responsibilities:

Supplier Coordination: Coordinate with supplier to get the information on orders, products and shipping problems to provide to customer who requested.
Team Development: Collaborate with team leader to suggest areas of improvement for our CS team.
Handle Customer Issues: Answer customer inquiries & problems daily in our CRM system- Gorgias.
Performance Metrics Management: Support the CS team leader to improve and maintain a Trustpilot score at 4.5, CSAT score at 4.9, One touch ticket rate of 70%, first response time to customer inquiries to under 45 minutes (Email), 5 minutes (Social Media).
Customer Experience: Answering customers with care, positive attitude to ensure good customer experience.

Skills and Qualifications:

Customer Experience Expertise: Deep understanding of customer experience principles.
Experience: More than 1 years of experience, preferably in the E- commerce Industry, Dropshipping or POD or DTC.
Language Proficiency: Fluent in English (both written and spoken), with an IELTS score of 6.5 or higher, or equivalent.
CRM Proficiency: Familiarity with CRM systems, such as: ZenDesk, HelpDesk, Gorgias,...
Effective communication and collaboration skills with team members and cross- functional teams.
Soft Skills: Attention to detail, proactive, and strong analytical and problem- solving abilities, with the ability to use data to inform decisions and drive changes.
Technical Skills: Intermediate proficiency in Excel and MS Office applications.

Additional Requirements:

Proactive learning behavior: We request all people to learn daily (only learn things that can support your work immediately) and share it with others.
Understand our core values: Honor Our Word, Play Like A Teamsport, Foster Innovation. You can check it out here: patigroup.com. If you think this is something you have, give us proof.
A positive, “can do” attitude.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 09:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Associate - Mã tin đăng: 4863879. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PATI GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây