Windows Customer Support Engineer

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Responsibilities:
• Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft- never put customer PII at risk.
• Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.
• Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.
• Produce high- quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.

Yêu cầu công việc

• Have at least 1 year&039;s working experience in Global customer- facing roles.
• Excellent spoken English is a must.
• Excellent customer service skills
• Passion and desire to develop in the IT industry.

Quyền lợi

Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Checkup
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Competitive salary depending on experience
For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Khác
Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of D
Nghỉ phép có lương
Full salary during the probationary period

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 23:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Windows Customer Support Engineer - Mã tin đăng: 4860830. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây